Κλειτσιώτης | Κάνω έκκληση στους πολίτες να εμβολιασστούν, έχουμε πέσει στα 160 εμβόλια ημερησίως
Στο RADIO ENA 90,5 και στην Μαρία Παπάζογλου φιλοξενήθηκε ο Διοικητής του ΓΝΚ κ. Ντίνος Κλειτσιώτης όπου τόνισε όοτι δυστυχώς το τελευταίο διάστημα δεν συνεχίζονται οι εμβολιασμοί με τους προηγούμενους ρυθμούς. Δυστυχώς ο αριθμός έχει πέσει ημερησίως στους 160 εμβολιασμούς, ενώ το προηγούμενο διάστημα ήταν στους 400.
Ένας αριθμός που τον απογοητεύει καθώς πλέον οι πολίτες δεν δηλώνουν ενδιαφέρον να εμβολιαστούν. Έτσι ζητά και κάνει έκκληση στους πολίτες να σπεύσουν και να εμβολιαστούν τις επόμενες ημέρες καθώς είναι το μοναδικό όπλο κατά του covid – 19.