Κλεινει το ρεύμα εξόδου της γέφυρας κάτω απο το παλιό νοσοκομείο

Αλλάζουν από σήμερα τα δεδομένα στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, στο τμήμα της οδού μπροστά από το παλιό νοσοκομείο. Το ρεύμα εξόδου από το κέντρο της πόλης, η περίφημη γέφυρα μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, θα είναι εκτός λειτουργίας. Έτσι με τη γνωστή λύση της αμφιδρόμησης όλη η κίνηση θα εξυπηρετείται από το ρεύμα εισόδου.

Πρόκειται για 15 αρμούς στην γνωστή γέφυρα μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, οι πιο πολλοί από τους οποίους είναι ολοφάνερο ότι έχουνε πρόβλημα. Ο αντιδήμαρχος Φίλιππος Φιλιππίδης δεσμέυτηκε ότι θα γίνει με την ευκαιρία του δημοτικού έργου κι αντικατάσταση του προστατευτικού κάγκελου κι από τις δύο πλευρές του ίδιου δρόμου με αφορμή και το πρόσφατο τροχαίο που σημειώθηκε στο σημείο.