Κατάληψη σε σχολείο στον Δήμο Καβάλας για το Σκοπιανό

Ξεκίνησαν οι πρώτες καταλήψεις για το Μακεδονικό ζήτημα και στην Καβάλα, η οποία μέχρι τώρα έμενε ανεπηρέαστη από αυτήν την τάση. Αργά το βράδυ της Τετάρτης 28 Νοεμβρίου 2018, μαθητές του Λυκείου Κρηνίδων έβαλαν «λουκέτο» στο σχολείο τους, άγνωστο μέχρι πότε θα κρατήσει.