Καμπουρίδης | Δεν το περίμενα η Καβάλα να μπει “στο κόκκινο”

Σε δηλώσεις στο enanews.gr προχώρησε ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Καβάλας Βαγγέλης Καμπουρίδης μετά την ανακοίνωση ότι η Π.Ε Καβάλας εντάσσεται πλέον “στο κόκκινο” (διαβάστε εδώ).

Όπως τόνισε ο κ. Καμπουρίδης ήταν μία τελείως απρόβλεπτη εξέλιξη καθώς υπήρχε μία αραιή αποκλιμάκωση των κρουσμάτων ενώ δεν κατάλαβε γιατί ακριβώς εντάχθηκε η Καβάλα από την στιγμή που το τελευταίο διάστημα έδειχναν λίγο καλύτερα τα πράγματα.

“Σε σχέση με προηγούμενες ημέρες τώρα παρατηρείται μία αραιή αποκλιμάκωση, δεν το περίμενα να ενταχθεί η Καβάλα στο κόκκινο, ήταν μία απρόβλεπτη εξέλιξη” τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Καμπουρίδης.