“Καμπανάκι” στους τοπικούς φορείς της Καβάλας για τα νιτρικά στο νερό των Φιλίππων (video)

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Δημαρχείο Καβάλας με αφορμή την αύξηση των τιμών στα νιτρικά του νερού στην πρώην δημοτική κοινότητα Φιλίππων.

Το “καμπανάκι” του κινδύνου φαίνεται πως έκρουσαν όλοι οι τοπικοί φορείς έτσι ώστε να λυθεί άμεσα το ζήτημα ενώ ο προϊστάμενος της διεύθυνσης υγείας της περιφερειακής Ενότητας Καβάλας τόνισε για ακόμα μία φορά πως τα νιτρικά αυξάνονται λόγω ανθρωπογενούς δραστηριότητας.