Καλλιοντζής | “25χρόνια στην αυτοδιοίκηση θα κάνεις και εχθρούς” (video)
Για απουσία διοικητικής τοπικής αρχής μίλησε ο τέως Νομάρχης Καβάλας Θόδωρος Καλλιονζτής στην εκπομπή Αναλυτής του ena channel .Παράλληλα τόνισε πως ο θεσμός του Καλλικράτη με την σημερινή του μορφή δεν ικανοποιεί τους πολίτες.