Καλά Χριστούγεννα από την Νέα Υόρκη
Τα Χριστούγεννα είναι η πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Eποχή εορτασμού και δοτικότητας -ακόμα και εν μέσω πανδημίας.
Το Hellenic DNA έκανε βόλτα στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης, στο Μανχάταν και στις γύρω περιοχές. Δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο, από το να λαμπυρίζουν τα πάντα και να φωτίζουν στο σκοτάδι.
Οι μαθητές του σχολείου του Αγίου Δημητρίου της Νέας Υόρκης εύχονται Καλά Χριστούγεννα ενώ οι μαθητές του σχολείου Αγίας Αικατερίνης τραγουδάνε τα κάλαντα με έναν μοναδικό τρόπο στην καρδιά της Νέας Υόρκης.