Καθηγητής ΔΠΘ Γιώργος Παύλος | Οι άνθρωποι που εμβολιάζονται έχουν πέσει σε “παγίδα”

Συνέντευξη στον Αναλυτή και στον Απόστολο Ατζεμιδάκη παραχώρησε ο καθηγητής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Γιώργος Παύλος σχετικά με τους εμβολιασμούς.

Ο πανεπιστημιακός παρουσίασε ως αποτέλεσμα μελέτης ότι ο εμβολιασμός συνεπάγεται στην εμφάνιση καρκίνων και άλλων πολύ σοβαρών ασθενειών στο μέλλον. «Εάν αφήσουμε να εμβολιάσουν τα παιδιά σημαίνει ότι μπαίνουν πλέον στη διαδικασία τα επόμενα χρόνια να αρρωστήσουν με καρκίνους, με καρδιές, με εγκεφαλικά κ.λπ. Απλά είναι τόσο έξυπνα στημένο αυτό το παιχνίδι, που οι άνθρωποι δεν το αντιλαμβάνονται. Προσωπικά ως επιστήμονας κάθισα και μελέτησα όλες τις μελέτες, που υπάρχουν και είμαι πεπεισμένος, γι’ αυτό και εκτίθεμαι και βγαίνω δημόσια μαζί με άλλους συναδέλφους και λέμε ότι ειδικά αυτό το εμβόλιο είναι δολοφόνος. Είναι βιολογικό όπλο, είναι πείραμα που γίνεται πάνω στην ανθρωπότητα και δεν ξέρουμε που θα οδηγήσει. Οι άνθρωποι, που εμβολιάζονται έχουν πέσει σε μία παγίδα διότι έχουν πιστέψει ένα ψέμα. Διότι και μόνο το γεγονός ότι σε αναγκάζουν να βάλεις στο σώμα σου ουσίες, που δεν ξέρεις, δεν σε ενημερώνουν τι είναι αυτό που βάζεις στο σώμα σου αλλά σε υποχρεώνουν να το βάλεις, αυτό από μόνο του συνιστά έγκλημα».

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη