Καβάλα | Τον Σεπτέμβριο θα χτυπήσει το κουδούνι στο12ο Δημοτικό Σχολείο

Μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες διαμόρφωσης του αύλιου χώρου, οπότε το σχολείο θα παραδοθεί στον Δήμο, ώστε να επαναλειτουργήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Πρόοδο των εργασιών που αφορούν στην βιοκλιματική αναβάθμιση του κτηρίου και την διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου έχει πραγματοποιηθεί στο  12ο Δημοτικό Σχολείο καθώς ολοκληρώθηκαν οι παρεμβάσεις στους εσωτερικούς χώρους και των δύο κτηρίων του σχολείου ενώ τις επόμενες ημέρες, θα γίνει η τοποθέτηση των επίπλων διδασκαλίας και του λοιπού σχολικού εξοπλισμού.