Καβάλα | Οι γιατροί τιμούν τους συναδέρφους τους που «έπεσαν» στη μάχη με τον κορονοϊό
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΓΕΣΥΚ, θέλοντας να τιμήσει τους τρεις συναδέλφους τους από το Νοσοκομείο της Καβάλας (διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό) οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους από τον Covid-19, αποφάσισε ομόφωνα να τιμήσει τη μνήμη τους προσφέροντας το ποσό των 500 ευρώ στο «Χαμόγελο του Παιδιού» στη Νέα Ηρακλίτσα Καβάλας.
«Εκφράζουμε για άλλη μια φορά τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους τους και ευχόμαστε το Νοσοκομείο μας να μη χρειαστεί να ξαναθρηνήσει τον χαμό συναδέλφων», αναφέρουν οι γιατροί στην ανακοίνωσή τους.