Καβάλα | Ξεκίνησε η αποκομιδή των απορριμμάτων
Άρχισε η αποκομιδή των σκουπιδιών που είχαν σχηματίσει βουνά στους κάδους στην πόλη της Καβάλας λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των συμβασιούχων στην καθαριότητα του Δήμου. Περισσότερα στα δελτία ENA CHANNEL στις 16:30μ.μ. και στις 21:00μ.μ..