Καβάλα | Λεωφορείο της πάτησε το …πόδι!!!!!
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 30 Μαρτίου 2022 στην περιοχή του Φαλήρου, με εμπλεκόμενους ένα αστικό λεωφορείο και μία ηλικιωμένη. Η άτυχη γυναίκα επιχείρησε να κατέβει από το λεωφορείο το οποίο έκανε την στάση επι της Ερυθρού Σταυρού, όταν ξαφνικά το όχημα ξεκίνησε η γυναίκα έπεσε στο οδόστρωμα και οι ρόδες του λεωφορείου της πάτησαν το πόδι. Οι διερχόμενοι κάλεσαν αμέσως το ΕΚΑΒ και προσέτρεξαν για βοήθεια ενω στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ώστε να μεταφέρει τη γυναίκα στο Γενικό νοσοκομείο Καβάλας.

Πηγή:kavalapost