Καβάλα | Κλειστή η οδός Βενιζέλου από την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου
[tps_title][/tps_title]
Κλείνει η οδός Βενιζέλου στην Καβάλα από την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου έως και το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου – Από την Ερυθρού Σταυρού η κάθοδος των αστικών λεωφορείων

Δείτε την ανακοίνωση του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας :
