Καβάλα | Ιδρύθηκε ο Φοιτητικός Σύλλογος Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ
Το προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο του νέου Φοιτητικού Συλλόγου του τμήματος Χημείας του ΔΙΠΑΕ Καβάλας ενημερώνει, πως, στις 4 Απρίλη 2022 πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η Καταστατική-Ιδρυτική Συνέλευση οπού και εγκρίθηκε το Καταστατικό του συλλόγου και εκλέχθηκε το προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο. Η πρώτη απόφαση που πήρε ο Φοιτητικός σύλλογος είναι η αλληλεγγύη στο τμήμα του Φυσικού μετά από την απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΙΠΑΕ για κλείσιμο του τμήματος. Η δεύτερη απόφαση που ψηφίστηκε στην συνέλευση ήταν η συμμετοχή στην απεργιακή κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6/04/2022 στην πλατεία Καπνεργάτη που καλούν φορείς και Σωματεία.

