Καβάλα | Επίσκεψη βουλευτών της Χρυσής Αυγής στο εργοστάσιο Λιπασμάτων (video)

Μήνυμα συμπαράστασης στους εργαζομένους της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων έδωσαν από την Καβάλα 4 βουλευτές της  Xρυσής Aυγής .Οι  βουλευτές Πέλλας , Κιλκίς Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης , κάλεσαν τους περίπου 100 συγκεντρωθέντες στην πύλη του εργοστασίου της Νέας Καρβάλης να συνεχίσουν τον δυναμικό τους αγώνα .