Εμβολιάστηκε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι της Παρασκευής στο Νοσοκομείο Καβάλας ο διοικητής Ντίνος Κλειτσιώτης.
Ο κ. Κλειτσιώτης εμβολιάστηκε μετά από γιατρούς και νοσηλευτές που προχώρησαν στην συγκεκριμένη διαδικασία (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)
Δείτε την φωτογραφία
