Καβάλα | Εμβολιάστηκε ο διοικητής του Νοσοκομείου Ντίνος Κλειτσιώτης

Εμβολιάστηκε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι της Παρασκευής στο Νοσοκομείο Καβάλας ο διοικητής Ντίνος Κλειτσιώτης.

Ο κ. Κλειτσιώτης εμβολιάστηκε μετά από γιατρούς και νοσηλευτές που προχώρησαν στην συγκεκριμένη διαδικασία (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Δείτε την φωτογραφία