Καβάλα | Διακοπές νερού σε Τίμιο Σταυρό και Νεάπολη
Δύο βλάβες προκάλεσαν διακοπή υδροδότησης στις περιοχές του Τιμίου Σταυρού και της Νεάπολης Καβάλας το πρωί της Δευτέρας 2 Αυγούστου.
Η διακοπή υδροδότησης στον Τίμιο Σταυρό ξεκίνησε στις 12:30 τα μεσάνυχτα της Τρίτης και συνεχίζεται μέχρι και τώρα ενώ επιστρέφει η υδροδότηση σταδιακά στα σπίτια της περιοχής όπως διαβεβαίωσε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας Απόστολος Χρόνης.
Στην περιοχή της Νεάπολης υπάρχει μία ακόμα βλάβη μπροστά από το 24ο Δημοτικό Σχολείο ενώ σύμφωνα με τον κ. Χρόνη πρόκειται να αποκατασταθεί μέσα στην επόμενη ώρα.