Καβάλα | Γονείς δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο λόγω self test μέσω υπεύθυνης δήλωσης!
Ομαλά “χτύπησε” σε γενικές γραμμές το πρώτο κουδούνι στα σχολεία της Π.Ε Καβάλας.
Όπως μετέφερε στο ENA Radio και στην εκπομπή “Πρωϊνός Καφές” με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο Προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας Π.Ε Καβάλας Αλέξανδρος Ιωσηφίδης δεν υπήρξαν προβλήματα στην επαναλειτουργία των δημοτικών σχολείων ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί τοποθέτησαν όλα τα self tests στην πλατφόρμα (αν και εκείνη από το βράδυ της Κυριακής έπεσε)
Ωστόσο δεν έλειψαν τα παρατράγουδα καθώς γονείς φαίνεται πως πήγαν στους διευθυντές δύο σχολείων της Π.Ε Καβάλας έτσι ώστε να διαμαρτυρηθούν για τα self tests και με υπεύθυνη δήλωση δήλωσαν ότι δεν θα στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο καθώς δεν θέλουν να τα υποβάλλουν σε self test.