Καβάλα | Βγήκε στο διάδρομο ξενοδοχείου να ζητήσει βοήθεια αλλά έπεσε νεκρή !

Μια 66χρονη Καβαλιώτισσα, η οποία τον τελευταίο καιρό διέμενε στο ξενοδοχείο Lucy, άφησε αιφνιδίως γύρω στις 8:30 το πρωί του Σαββάτου την τελευταία της πνοή. Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία η άτυχη 66χρονη ένιωσε αδιαθεσία και βγήκε στον διάδρομο για να ζητήσει βοήθεια, ωστόσο δεν πρόλαβε, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω νεκρή.

Τα αίτια θανάτου της 66χρονης διερευνώνται, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόσφατα είχε νοσηλευτεί με αναπνευστικά προβλήματα στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλα, από το οποίο και πήρε εξιτήριο με προσωπική ευθύνη.

Πηγή: Kavala-Portal