Καβάλα | Έτοιμα τα διόδια στον κόμβο του Λιμένα “Φίλιππος Β'”
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στον σταθμό διοδίων στον κόμβο του Λιμένα “Φίλιππος Β”.
Σύμφωνα ωστόσο με την “Εγνατία Οδός Α.Ε” τα διόδια αναμένεται να λειτουργήσουν τον Σεπτέμβριο.
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στον σταθμό διοδίων στον κόμβο του Λιμένα “Φίλιππος Β”.
Σύμφωνα ωστόσο με την “Εγνατία Οδός Α.Ε” τα διόδια αναμένεται να λειτουργήσουν τον Σεπτέμβριο.