Καβάλα | Έπεσε δέντρο στην οδό Βενιζέλου πλησίον της Στρατιωτικής Λέσχης
Σε επιχείρηση απομάκρυνσης δέντρου από την οδό Βενιζέλου προχώρησε το απόγευμα της Τετάρτης το τμήμα Καθαριότητας του Δήμου Καβάλας με την συνεργασία της Π.Υ Καβάλας.
Δείτε φωτογραφίες :



