Θρήνος στη Λαμία: Πέθανε από ανακοπή 14χρονη με κορωνοϊό

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία Λαμίας από τον αιφνίδιο θάνατο 14χρονης μαθήτριας η οποία έπασχε από κορωνοϊό και το μεσημέρι του Σαββάτου 4 Δεκεμβρίου, άφησε την τελευταία της πνοή στα επείγοντα του Γενικού Νοσοκομείου της πόλης, πιθανότατα από επιπλοκές της νόσου.

Το κοριτσάκι διακομίστηκε στα επείγοντα του Νοσοκομείου στις 9:30΄ το πρωί με προκάδριο άλγος, ενώ νοσούσε από κορωνοϊό.

Οι γιατροί σύμφωνα με τη τοπική ιστοσελίδα LamiaReport, από τις εξετάσεις που έκαναν διαπίστωσαν ότι είχε υποστεί ισχαιμικό επεισόδιο, πιθανότατα από επιπλοκή του κορωνοϊού και αποφάσισαν να το κάνουν διακομιδή στο Νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα.