Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Καβάλας Θ. Μουριάδης

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε κατόπιν σχετικού rapid test που πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Ο κ. Μουριάδης εμφανίζει ήπια συμπτώματα ενώ πρόκειται να ακολουθήσει όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και θα παραμείνει σε καραντίνα.