Θετικός στον Covid-19 o Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας
Θετικός στον covid-19 βρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Κώστας Αντωνιάδης. Πιο συγκεκριμένα όπως ανάρτησε ο ίδιος στα social media
“Υποβλήθηκα σε τεστ και βρέθηκα θετικός στο covid19. Τέθηκα σε κατ’ οίκον νοσηλεία. Εξακολουθώ να εκτελώ τα καθήκοντα μου στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των ειδικών για την προφύλαξη από το #covid19.
#ΜενουμεΑσφαλεις #μενουμε_ασφαλεις