Θετικός ο απολογισμός των θερινών εκπτώσεων στην Καβάλα
Θετικός είναι ο απολογισμός του φετινού καλοκαιριού για τον εμπορικό σύλλογο της Καβάλας, καθώς μετά την λήξη των θερινών εκπτώσεων, ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Καβάλας, κ. Βασίλης Λεμονίδης, δηλώνει στην κάμερα του ENA CHANNEL, ότι η κίνηση στην αγορά της Καβάλας ήταν αυξημένη αυτό το καλοκαίρι και ιδιαίτερα της περίοδο των εκπτώσεων στο από ντόπιους πολίτες όσο και από Βαλκανιους τουρίστες που βρέθηκαν στην πόλη της Καβάλας.
Τέλος ο κυριος Λεμονίδης δηλώνει ότι οι εικόνες της κίνησης δεν θυμίζαν τις εικόνες πριν από τον κορονοϊό, αλλά σαφώς ήταν καλύτερα από το καλοκαίρι του 2019, και αυτό φέρει το χαμόγελο στους επαγγελματίες του λιανεμπορίου.