Θ. Μπαλασόπουλος | Η κυβέρνηση ετοιμάζει μία αξιολόγηση εκκαθάρισης

Τα νέα σχέδια της κυβέρνησης Σαμαρά για τις αλλαγές στο δημόσιο τομέα που θα φέρουν χιλιάδες διαθεσιμότητες και απολύσεις δημοτικών υπαλλήλων συζητήθηκαν σήμερα το πρωί σε σύσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη.
Η ενημέρωση με κύριο θέμα την περίφημη αξιολόγηση των δημοτικών υπαλλήλων έγινε από τον πρόεδρο των ΠΟΕ ΟΤΑ Θέμη Μπαλασόπουλο. Σύμφωνα με τον κ. Μπαλασόπουλο με πρόσχημα μία αξιολόγηση εκκαθάρισης και όχι κρίσης με αντικειμενικά στοιχεία επιχειρείται η διαχωρισμός των εργαζομένων σε οφέλημους και άχρηστους που θα τεθούν ως διαθέσιμοι για απόλυση, με τους δήμους πλέον να λειτουργούν ως μάνατζερ όπως είπε στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών τους.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HajeKWzWNok&list=TLQQQpyEGNzk8huLUv-eDGzwYg8SllLEPi&index=1[/youtube]