Ημερίδα του Δήμου Σερρών για την “Λειτουργική επανάχρηση των Στρατοπέδων στις Ελληνικές Πόλεις” (video)
O Δήμος Σερρών διοργάνωσε σήμερα Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, θεματική ημερίδα, με θέμα ¨Λειτουργική Επανάχρηση των πρώην στρατοπέδων στις Ελληνικές και Ευρωπαϊκές πόλεις¨ .
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της ΚΕΔΗΣ, με τη συμμετοχή Δημάρχων και εκπροσώπων Δήμων της Μακεδονίας οι οποίοι είχαν την δυνατότητα να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν το έργο και τους στόχους του προγράμματος URBACT, καθώς και τις δυνατότητες χρηματοδοτήσεων δράσεων για την αξιοποίηση πρώην στρατοπέδων για την προσεχή περίοδο 2014-2020.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Δήμος Σερρών είναι ο μοναδικός Δήμος σε όλη την Ελλάδα που συμμετέχει στο πρόγραμμα MAPS.