Ημερίδα για τον τουρισμό στο “Απ. Μαρδύρης” με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή του
Ημερίδα για τον τουρισμό πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης» της Νέας Καρβάλης Καβάλας, στο πλαίσιο της Κavala Εxpo 2016 που άνοιξε τις πύλες της το βράδυ της Παρασκευής. Άνθρωποι του τουρισμού έκαναν λόγο για τις προοπτικές ακόμα περισσότερο ανάδειξης αλλά και επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου ειδικά όταν στο νομό περιλαμβάνεται και το νησί της Θάσου.