Ημερίδα για την κάυση των καλαμιών στον Νέστο
Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ανατολικής Μακεδονίας διοργανώνει το απόγευμα της Τετάρτης, εκδήλωση στο Δημοτικό Θέατρο στην Χρυσούπολη με θέμα την καύση των σιτοκαλαμιών. Ο πρόεδρος Ζαφείρης Μυστακίδης σημείωσε ότι πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα ενημερωτική εκδήλωση που μπορούν όλοι να την παρακολουθήσουν ενώ πρόσθεσε πως Το φαινόμενο είναι έντονο με διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια.