Η φιλαρμονική του δήμου Καβάλας έκανε βόλτα στην πόλη (video)

Μια ξεχωριστή, μελωδική και άκρως  εορταστική νότα , έδωσε  η Φιλαρμονική  του Δήμου Καβάλας το βράδυ της Παρασκευής στο κέντρο της πόλης .  Με επικεφαλής, τον ακούραστο μαέστρο της, Θανάση Παρμενίδη έκανε βόλτα στους κεντρικούς δρόμους της Καβάλας . Η χθεσινή εκδήλωση εντάσσετε στη δράση «Η φιλαρμονική στη πόλη» , όπου  κάθε 1η Παρασκευή του μήνα η φιλαρμονική θα επισκέπτεστε διαφορετικές  συνοικίες της Καβάλας και θα χαρίζει μουσικές εκπλήξεις. Όπως  τόνισε και ο πρόεδρος του ΔΩΚ Καβάλας Χαράλαμπος Κουφατζής, στόχος της δράσης αυτής είναι να έρθει η φιλαρμονική κοντά στους κατοίκους και στις επιχειρήσεις.