Η φιλαρμονική του δήμου Καβάλας έκανε βόλτα στην πόλη (video)
Μια ξεχωριστή, μελωδική και άκρως εορταστική νότα , έδωσε η Φιλαρμονική του Δήμου Καβάλας το βράδυ της Παρασκευής στο κέντρο της πόλης . Με επικεφαλής, τον ακούραστο μαέστρο της, Θανάση Παρμενίδη έκανε βόλτα στους κεντρικούς δρόμους της Καβάλας . Η χθεσινή εκδήλωση εντάσσετε στη δράση «Η φιλαρμονική στη πόλη» , όπου κάθε 1η Παρασκευή του μήνα η φιλαρμονική θα επισκέπτεστε διαφορετικές συνοικίες της Καβάλας και θα χαρίζει μουσικές εκπλήξεις. Όπως τόνισε και ο πρόεδρος του ΔΩΚ Καβάλας Χαράλαμπος Κουφατζής, στόχος της δράσης αυτής είναι να έρθει η φιλαρμονική κοντά στους κατοίκους και στις επιχειρήσεις.