Η υπηρεσία Κήπων στο Δημοτικό Κήπο
Η υπηρεσία Κήπων του Δήμου Καβάλας εργάζεται από το πρωί στον Δημοτικό Κήπο. Έκοψε σε κομμάτια κι απομάκρυνε την ακακία που λόγω κακοκαιρίας έπεσε το Σάββατο.
Αποδείχθηκε ότι η ρίζα της είχε σαπίσει. Ταυτόχρονα (πάντα με τη βοήθεια γερανού) έκοψε ξερή και επικίνδυνη λεύκη που βρίσκονταν σε μικρή απόσταση από το πεσμένο δέντρο.