Η Συγχαρητήρια επιστολή του Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Καβάλας
Με ιδιαίτερη χαρά πληροφορήθηκα την κατάκτηση της 1ης θέσης του 3ου Γυμνασίου Καβάλας στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Κύπρος 1975-2015. Δεν ξεχνώ, Διεκδικώ, Δημιουργώ» , στην ενότητα «Ταινίες Μυθοπλασίας».
Συγχαίρω θερμά όλους τους συντελεστές που οδήγησαν το σχολείο στην κατάκτηση της 1ης θέσης στο διαγωνισμό και εύχομαι η επιτυχία αυτή να αποτελέσει κίνητρο και εφαλτήριο για μελλοντικές δραστηριότητες των μαθητών και εκπαιδευτικών.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Θ. ΒΑΓΕΝΑΣ