Η Συγχαρητήρια επιστολή του Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Καβάλας

Με ιδιαίτερη χαρά πληροφορήθηκα την κατάκτηση της 1ης θέσης του 3ου Γυμνασίου Καβάλας στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Κύπρος 1975-2015. Δεν ξεχνώ, Διεκδικώ, Δημιουργώ» , στην ενότητα «Ταινίες Μυθοπλασίας».

            Συγχαίρω θερμά όλους τους συντελεστές που οδήγησαν το σχολείο στην κατάκτηση της 1ης θέσης στο διαγωνισμό και εύχομαι η επιτυχία αυτή να αποτελέσει κίνητρο και εφαλτήριο για μελλοντικές δραστηριότητες των μαθητών και εκπαιδευτικών.

 

  Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Θ. ΒΑΓΕΝΑΣ