Η Ρούλα Κορομηλά επιστρέφει στην τηλεόραση
Τη μεγάλη επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά στην ελληνική τηλεόραση ετοιμάζει το κανάλι «Ε».
Το come back που αναμένεται να συζητηθεί είναι γεγονός και σύμφωνα με πληροφορίες η παρουσιάστρια έχει ήδη υπογράψει με το κανάλι.
Η σιδηρά κυρία της ψυχαγωγίας θα παρουσιάσει ένα σόου σαν εκείνα άλλων εποχών, όπως το «Μπράβο» και το «Ciao ΑΝΤ1».
Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να γίνει αύριο, Σάββατο.