Η Μαίρη Συνατσάκη λέει «αντίο» στο καλοκαίρι
Φωτογραφίες της στο Instagram
Περίεργο ήταν αυτό το καλοκαίρι για τη Μαίρη Συνατσάκη. Συγκεκριμένα ήταν το πρώτο καλοκαίρι της παρουσιάστριας ως single μετά το χωρισμό της με τον Μύρωνα Στρατή.
Η παρουσιάστρια δεν σταμάτησε να ανεβάζει φωτογραφίες της στο Instagram από τις διακοπές της αποδεικνύοντας ότι περνάει και μόνη της καλά.