Η Καβάλα τίμησε την μνήμη των νεκρών της πόλης

Το πρωί του Σαββάτου 12 Μαρτίου, οι τοπικοί φορείς, οι πολιτικοί αλλά και οι πολίτες της Καβάλας, βρέθηκαν στο Δημοτικό Κοιμητήριο της πόλης για να τιμήσουν, την μνήμη των νεκρών της. Ενώ νωρίτερα πραγματοποιήθηκε και λειτουργεία απο τον Μητροπολίτη ΦΝ-Θ, κ.κ. Στέφανο.