Η Θάσος στο “πορτοκαλί” – Η Καβάλα παραμένει στο “κόκκινο”
Στο «κόκκινο» παραμένει ο Νομός Καβάλας, αναφορικά με το επίπεδο στον επιδημιολογικό χάρτη, ενώ ανέβηκε κλίμακα και η Θάσος η οποία είναι πλέον στο «πορτοκαλί» επίπεδο.
Για την Καβάλα λοιπόν υπάρχει παράταση των μέτρων για ακόμη μια εβδομάδα.