Η ενημέρωση του Υπουργείου για τον Κορωνοϊό την Τρίτη 21/4

Στα 156 τα νέα κρούσματα κορωνοϊού που καταγράφηκαν το τελευταίο εικοσιτετράωρο στη χώρα μας σύμφωνα με την νεότερη ενημέρωση του υπουργείου Υγείας, για την πορεία της πανδημίας στη χώρα, από τον λοιμωξιολόγο Σωτήρη Τσιόδρα. Τα 150 είναι από την δομή του Κρανιδίου με το σύνολο των κρουσμάτων στη χώρα μας να ανέρχεται πλέον στα 2.401.Παράλληλα 5 ασθενείς έχασαν τη ζωή τους με τον συνολικό αριθμό των νεκρών να αγγίζει τους 121 με 32 εξ αυτών να είναι γυναίκες. Ο μέσος όρος των ηλικιών των νεκρών υπολογίζεται στα 74 έτη με το 91% να είναι ηλικιωμένοι ή έχοντες σοβαρό υποκείμενο νόσημα . Ακόμη 59 άνθρωποι είναι διασωληνωμένοι με των μέσο όρων των ηλικιών τους να υπολογίζεται στα 67 έτη. Παράλληλα, 46 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ. Ο κος Τσιόδρας προέβη παράλληλα σε εκτενέστερη ενημέρωση αναφορικά με τα κρούσματα στην δομή Κρανιδίου, καθώς όπως είπε, ο υφυπουργός κος Χαρδαλιάς έχει ήδη σπεύσει εκεί για να εξασφαλίσει την τήρηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών και πρωτοκόλλων σε συνεργασία με τους δήμους της περιοχής και την περιφέρεια. Η δομή βρισκόταν από την Μεγάλη Πέμπτη σε καραντίνα ενώ συνεχίζεται η ιχνηλάτηση των επαφών των εργαζομένων Ο θάνατος του 35χρονου από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα, οδήγησε τον Σωτήρη Τσιόδρα σε μια εκτενή αναφορά στον τρόπο που ο ιός επηρεάζει παιδιά και νέους και τόνισε πως οι λόγοι που οδηγείται ένας νέος άνθρωπος στο θάνατο μπορεί να ποικίλουν. Ο Σωτήρης Τσιόδρας ανέφερε πως επιστήμονες υποθέτουν πως η αντίδραση του οργανισμού μπορεί να είναι χειρότερη, αν εκτεθεί κανείς περισσότερο στον κορωνοϊό. Φαίνεται πως σε βαριά ασθενείς το ιικό φορτίο είναι υψηλότερο.Άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν την παρουσία προδιάθεσης για σοβαρή νόσο σε ορισμένους ασθενείς. Σε καραντίνα 14 ημερών με απαγόρευση εισόδου και εξόδου από τις περιοχές τίθενται και τα χωριά Ζουμπούλι και Αρναούτι στην Ξάνθη, συνόψισε ο κος Τσιόδρας. Νωρίτερα ο Νίκος Χαρδαλιά προέβη σε δηλώσεις ύστερα από την επίσκεψη του στο Κρανίδι.