Η είσοδος του Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνεδριακό κέντρο “Ι. ΒΕΛΛΙΔΗΣ”

Γύρω στις 8 το απόγευμα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στο συνεδριακό κέντρο ”Ι. Βελλίδης” συνοδευόμενος από την σύζυγό του Μαρέβα.

Πολίτες βρίσκονταν έξω από το συνεδριακό κέντρο, όπου τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα.  Εκεί τον υποδέχτηκε Πρόεδρος της ΔΕΘ Helexpo, Αναστάσιος Τζήκας.

Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.