Η αναχώρηση των λεωφορείων για το συλλαλητήριο στην Αθήνα

Λίγο μετά τις 11 το βράδυ αναχώρησαν για την Αθήνα τα λεωφορεία με τους διαδηλωτές απο την Καβάλα. Άτομα όλων των ηλικιών επιβιβάστηκαν στα πούλμαν προκειμένου να βρεθούν στην συμπρωτεύουσα.