Η ακρίβεια υποχρεώνει σε ψώνια με το κομμάτι στις λαϊκές
Την αντίθεσή της για τις αλλαγές που φέρνει νέο νομοσχέδιο για τις λαϊκές αγορές που ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρει σε δελτίο τύπου ο επικεφαλής της «Λαϊκης συσπείρωσης» Χρήστος Ποτόλιας.
Το νέο σχέδιο νόμου έρχεται να δώσει τη διαχείριση των λαϊκών αγοριών σε ιδιώτες (ΣΔΙΤ) και επιτρέπει σε νομικά πρόσωπα (εταιρείες) να αδειοδοτούνται και να συμμετέχουν στις λαϊκές αγορές και να δικαιούνται το 5% των θέσεων κάθε λαϊκής αγοράς, ορίζει το πλειστηριασμό των θέσεων και βγάλει κάθε 3 χρόνια στο σφυρί τις θέσεις, εμπλέκει τους δήμους να γνωμοδοτούν για τον καθορισμό του ύψους του ανταποδοτικού τέλους προς το φορέα διαχείρισης, καταργεί τις επιτροπές λαϊκών αγορών (διοικητικά συμβούλια) και εξαιρεί τους εκπροσώπους των παραγωγών και επαγγελματιών πωλητών από τους σχεδιασμούς και τις αποφάσεις.