Εύρεια σύσκεψη φορέων στην Αλεξανδρούπολη για τα διόδια ( ΒΙΝΤΕΟ )

Περίπου δυο ώρες διήρκησε η σύσκεψη φορέων που προκάλεσε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Αλεξανδρούπολης, με αφορμή την έναρξη των εργασιών κατασκευής του σταθμού διοδίων της Μέστης.

Επί του θέματος τοποθετήθηκαν 23 άτομα Κοινός τόπος όλων των ομιλητών, αλλά και των παρευρισκόμενων γενικά ήταν το γεγονός ότι η τοπική κοινωνία της Θράκης πρέπει να αντιδράσει στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη, κάτι το οποίο σχεδιάζεται να γίνει εφόσον αποτελεί μνημονιακή δέσμευση.