ΕΠΣΚ: Αύριο η κοπή πίτας σωματείων δήμου Καβάλας
Ξεκινά αύριο (10/1) η σειρά εκδηλώσεων κοπής βασιλόπιτας που προγραμμάτισε η ΕΠΣ Καβάλας. Το πρώτο ραντεβού είναι αυτό με τα σωματεία του δήμου Καβάλας και είναι προγραμματισμένο να γίνει στο Αμφιθέατρο Νέας Καρβάλης στις 7μ.μ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΣ Καβάλας καλεί τους εκπροσώπους των σωματείων, προπονητές αλλά και ποδοσφαιριστές να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση. Στην διάρκεια της η Ενωση έχει προγραμματίσει ημερίδα στην οποία θα γίνει ενημέρωση σε όλους τους παρευρισκομένους για τις τροποποιήσεις των κανονισμών διαιτησίας. Η ημερίδα αυτή αποτελεί χρόνιο αίτημα των παραγόντων που έγινε αποδεκτό και πλέον γίνεται πράξη.
Στην εκδήλωση της Νέας Καρβάλης, σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνουν και δύο σημαντικές βραβεύσεις.