Επιβολή τέλους διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία (video)

Πυρ και μανία είναι οι επιχειρηματίες του Τουρισμού μετά την πρόταση που έκανε το επιτελείο του υπουργείου Οικονομικών προς τους δανειστές για επιβολή ενός ακόμη φόρου στη λειτουργία των ξενοδοχείων, λίγους μόλις μήνες μετά την αύξηση του ΦΠΑ στη διαμονή στο 13% και την κατάργηση των εκπτώσεων για τα νησιά του Αιγίου.

Η πρόταση της Κυβέρνησης στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς, προς αναζήτηση επιπλέον εσόδων, η οποία έχει φέρει στα όριά του τον ξενοδοχειακό κόσμο, βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες ακόμη στο τραπέζι, δεδομένου πως κανένα κυβερνητικό στέλεχος δεν έχει προβεί μέχρι σήμερα σε διάψευση ή σε ανάκλησή της.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YzYHZw2fXb8[/youtube]