Επετειακή συνάντηση στην Καβάλα συλλόγων εθελοντών κατά του καρκίνου από την Μακεδονία και τη Θράκη

Ο σύλλογος εθελοντών κατά του καρκίνου Νομού Καβάλας, με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από την ίδρυσή του, πραγματοποίησε στις 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου 2015 στην Καβάλα, επετειακή συνάντηση συλλόγων καρκινοπαθών, φίλων καρκινοπαθών, εθελοντών κατά του καρκίνου, από την Μακεδονία και τη Θράκη, με σκοπό να συζητηθούν τα προβλήματα που απασχολούν τους ασθενείς με καρκίνο και τους συλλόγους. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Airotel Galaxy, το απόγευμα του Σαββάτου 31 Οκτωβρίου 2015 ώρα 17.00. Μετά το πέρας της συνάντησης θα ακολουθήσει δείπνο. Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015 με εκδρομή στο μουσείο της Αμφίπολης.