Επίτιμος δημότης Καβάλας ανακηρύχθηκε από το δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Σάμου Μιχάλης Αγγελόπουλος

Επίτιμος Δημότης Καβάλας ανακηρύχθηκε στο χθεσινοβραδινό δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Σάμου Μιχάλης Αγγελόπουλος. Ο πρώην περιφερειάρχης προσέφερε τα μέγιστα τόσο κατά την θητεία του όσο και αργότερα στην πρόοδο του Δήμου Καβάλας με κορωνίδα τις προσπάθειες του για την ένταξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της Ουνέσκο. Μάλιστα η τιμή αυτή για την προσφορά του κ. Αγγελόπουλου θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των Ελευθερίων ενώ στα σχέδια του Δήμου είναι και η αδελφοποίηση του με τον Δήμο Σάμου.

Συγκινημένος και ευγνώμων για την τιμή που του έγινε από τον Δήμο εμφανίστηκε ο κ. Αγγελόπουλος κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στις προσπάθειες για την ένταξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής κληρονομιάς της Ουνέσκο.