Επίσκεψη του Προέδρου της ομοσπονδίας χειροσφαίρισης Ελλάδας στον Δήμαρχο Αλεξ/πολης (video)

Τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Χειροσφαίρισης Ελλάδας Κωνσταντίνο Γκαντή και την Εθνική μας Ομάδα Under 16 υποδέχτηκς στο γραφείο του ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ευάγγελος Λαμπάκης στο πλαίσιο του διεθνούς τουρνουά «Κυκλωπάκι 2017» το οποίο ο Δήμος στηρίζει έμπρακτα ως διοργανωτής. Αφού ανταλλάχθηκαν ευχές για υγεία και πρόοδο ενόψει των εορτών, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν το άθλημα και την περαιτέρω ανάπτυξη του.