Εορτασμός της ”Ημέρας Ελληνικής Αστυνομίας” στη περιφέρεια ΑΜ Θ

Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου οι Αστυνομικοί της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με θρησκευτική κατάνυξη και ευλάβεια τίμησαν την μνήμη του προστάτη Αγίου τους, Αρτεμίου . Στο πλαίσιο του εορτασμού της ημέρας, τελέσθηκαν στους κατά τόπους Ιερούς Ναούς της περιφέρειας δοξολογίες ενώ Παρόντες, πέρα από τους Αστυνομικούς ήταν εκπρόσωποι του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας, της πολιτικής ηγεσίας αλλά και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.