Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Εξυπηρέτηση Πελατών | Τα 11 συχνά λάθη που κάνουν οι νέες εταιρίες

Έχεις μία σχετικά νέα επιχείρηση και πρώτο σου μέλημα είναι η απόκτηση νέων πελατών; Απολύτως λογικό! Όμως, εξίσου σημαντική –και ίσως ακόμα σημαντικότερη στη συνέχεια- είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών. Αυτοί είναι η καλύτερη πηγή σου για νέες πωλήσεις, νέους πελάτες και ιδέες για βελτίωση. Γι’ αυτό, παράλληλα με το «κυνήγι» νέων πελατών, καλό είναι να εξασφαλίζεις ότι και οι ήδη υπάρχοντες παραμένουν ικανοποιημένοι. Παρακάτω θα δούμε μερικά από τα πιο σοβαρά λάθη που κάνουν πολλές νέες επιχειρήσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών τους και πώς μπορούν να βελτιωθούν:

1. Δεν απαντούν εγκαίρως

Φυσικά, είναι δύσκολο να απαντάς σε πάρα πολλά emails κάθε μέρα, όμως ακόμα και η απλούστερη απάντηση είναι πολύ σημαντική. Οι πελάτες σου θέλουν να ξέρουν ότι «ακούγονται» και ότι τα μηνύματά τους δεν χάνονται στην άβυσσο. Και κυρίως, πρέπει να γνωρίζουν ότι στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται ένας άνθρωπος, πρόθυμος να τους βοηθήσει. Μερικές φορές ένα αυτοματοποιημένο απαντητικό email δεν αρκεί. Πρέπει να υπάρχει ένας άνθρωπος αρμόδιος να απαντά.

2. Δεσμεύονται για projects πέραν της βασικής δραστηριότητάς τους

Όλοι θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες μας ό,τι χρειάζονται, αλλά το να εισερχόμαστε σε τομείς όπου δεν έχουμε εξοικείωση μπορεί να αποδειχθεί τεράστιο λάθος. Εάν δε σκοπεύεις να ξεκινήσεις μία νέα δραστηριότητα, ίσως είναι καλύτερα να παραπέμψεις τον πελάτη που σου ζητάει κάτι νέο σε κάποιον άλλο, πιο ειδικό ή απλώς να απέχεις. Θα αποφύγεις έτσι αρκετά πιθανά «στραβοπατήματα», αλλά και παράπονα ή αρνητικές αξιολογήσεις που μπορεί να βλάψουν την επιχείρησή σου.

3. Δεν έχουν υποδομή εξυπηρέτησης πελατών

Πολλές νέες επιχειρήσεις δεν έχουν τους πόρους ή δεν έχουν αφιερώσει ακόμα χρόνο για να δημιουργήσουν τις κατάλληλες υποδομές για την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχει ανατεθεί συγκεκριμένα σε κάποιους υπαλλήλους, δεν υπάρχει συνέπεια λόγου και χρόνου στις απαντήσεις κλπ. Ποτέ δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία να κάνεις μία καλή πρώτη εντύπωση. Εάν φαίνεσαι ανοργάνωτος και αναξιόπιστος, οι ίδιοι αυτοί πελάτες που έχουν το δυναμικό να «χτίσουν» τη επιχείρησή σου, θα στραφούν αλλού.

4. Αποφεύγουν την άμεση επικοινωνία με τον πελάτη

Πολλές μικρές επιχειρήσεις προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι το «εσωτερικό» προσωπικό τους θα παραμείνει εστιασμένο στη δουλειά του και αποκλείουν την άμεση πρόσβαση των πελατών σε αυτό. Ωστόσο, αυτή ακριβώς είναι η στιγμή που απαιτείται μία δυνατή προσπάθεια, προκειμένου μία εταιρία να δημιουργήσει ένα καλό όνομα στην αγορά. Ο περιορισμός της επικοινωνίας των πελατών μόνο στο email ή η παραπομπή τους σε «δαιδαλώδη» τηλεφωνικά κέντρα, όπου μετά από διαδικασίες και αναμονή τελικά θα αφήσουν ένα μήνυμα, είναι ένα τεράστιο «ΟΧΙ». Άφησε τον πελάτη να επικοινωνήσει άμεσα και ανθρώπινα με την εταιρία σου.

5. Δεν κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών δουλειά όλων

Ως νέα επιχείρηση με περιορισμένη ρευστότητα και χρόνο χρειάζεσαι να κερδίσεις κάθε μεμονωμένο πελάτη. Ένα λάθος που κάνουν συχνά οι νέες επιχειρήσεις, είναι ότι δεν ασχολείται με την εξυπηρέτηση πελατών όλο το προσωπικό, συμπεριλαμβανομένων του διευθυντή και της διοικητικής ομάδας του. Όταν όλοι μιλούν με τους πελάτες, ολόκληρη η ομάδα θα δει τυχόν «τρύπες» στο προϊόν ή την υπηρεσία και θα γίνει ταχύτερα κατανοητό τι χρειάζεται να βελτιωθεί. Ακούγοντας τα ειλικρινή σχόλια των πελατών, θα δημιουργήσεις μία καλύτερη εταιρία.

6. Δεν κρατούν επαφή με τους πελάτες

Σε μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ή ανάληψης έργων, είναι πολύ συνηθισμένο οι νέες επιχειρήσεις να «βάζουν τα κεφάλια μέσα» και όλοι να συγκεντρώνονται στο να ολοκληρώσουν τη δουλειά σωστά και στην ώρα της. Ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς αυτής είναι και το να φροντίζεις να γνωρίζει ο πελάτης τι ακριβώς συμβαίνει. Κρατώντας την επαφή μαζί του ακόμα και με σύντομα ενημερωτικά μηνύματα για την πορεία των εργασιών ή της παραγγελίας του, τον βοηθάς να αισθάνεται μέρος της διαδικασίας. Μη δουλεύεις πίσω από κλειστές πόρτες.

7. Αμύνονται απέναντι στην κριτική

Πάρα πολλές επιχειρήσεις γίνονται υπεραμυντικές, όταν ένας εκνευρισμένος πελάτης γράφει μία κακή κριτική γι’ αυτές ή το προϊόν τους. Υιοθετούν έναν κατηγορηματικό τόνο και εμπλέκονται σε μία άσκοπη και χρονοβόρα διένεξη. Αυτό όμως διώχνει άλλους εν δυνάμει πελάτες.

8. Υιοθετούν πολύ επίσημο «ύφος»

Ως καταναλωτές έχουμε συνηθίσει η εξυπηρέτησή μας από μεγάλες εταιρίες να γίνεται κυρίως σε επίσημο και τυποποιημένο ύφος. Μία νέα επιχείρηση που δημιουργεί το δικό της πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών, δε χρειάζεται να ακολουθήσει αυτά τα –απρόσωπα- παραδείγματα των μεγάλων εταιριών. Αντίθετα, μπορεί –και θα ήταν καλό- να παρέχει πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και προσωποποιημένη προσοχή στους πελάτες.

9. Είναι πολύ πρόθυμες να αλλάξουν 

Με τόση πίεση και ανταγωνισμό, πολλές νέες εταιρίες παραείναι πρόθυμες να αλλάξουν το όραμά τους για το προϊόν τους, όταν ένας πελάτης παραπονιέται. Φυσικά, οι εταιρίες πρέπει να ακούνε τις παρατηρήσεις των πελατών, αλλά πρέπει επίσης και να προσπαθούν να τελειοποιούν τον σχεδιασμό του προϊόντος τους, όπως το είχαν οραματιστεί εξ’ αρχής.

10. Παραείναι «εξυπηρετικές»

Είναι πολύ συχνό λάθος στις νέες επιχειρήσεις να πέφτουν στην παγίδα του να είναι πάρα πολύ «εξυπηρετικές» προς τους πελάτες τους, με αποτέλεσμα πολύ μεγάλο μέρος της δουλειάς τους να γίνεται τελικά με πολύ μικρές απολαβές. Αντ’ αυτού, καλύτερα να αντιμετωπίζει τις διάφορες πρόσθετες απαιτήσεις σαν να ήταν μία πιο «ώριμη» επιχείρηση, έτσι ώστε να μην «καίγεται» προσπαθώντας να ικανοποιήσει τους πάντες στα πάντα.

11. «Κυνηγούν» νέες πωλήσεις εις βάρος της διατήρησης πελατών

Με έναν αφελή τρόπο, είναι εύκολο να εστιάζεις στην «ανάπτυξη» με την έννοια του να αποκτάς νέους πελάτες. Όμως, η ουσία της μακροχρόνιας επιτυχίας μίας επιχείρησης είναι η διατήρηση των αποκτηθέντων πελατών. Καλό είναι μία νέα επιχείρηση να εστιάζει και σε αυτό από νωρίς. Δεν έχει σημασία μόνο να φέρεις νέους πελάτες, αλλά και να φροντίζεις να είναι ικανοποιημένοι και να επανέρχονται οι ήδη υπάρχοντες.

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Επαγγελματίες | Ερχονται «καμπάνες» 1.500 ευρώ για όσους δεν συνδεθούν με το IRIS

Αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα θα είναι από 1η Ιουλίου όσοι επαγγελματίες δεν συνδεθούν με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS. Το πρόστιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες ανέρχεται σε 1.500 ευρώ αλλά όσοι πληρώσουν το πρόστιμο εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση του θα καταβάλλουν μειωμένο πρόστιμο κατά 50%. Επιπλέον όσοι επαγγελματίες δεν δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό θα πληρώσουν πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Ο νόμος υποχρεώνει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών προκειμένου να δέχονται άμεση πληρωμή από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο τους το ζητήσει.

Επίσης, τα φυσικά πρόσωπα που συναλλάσσονται με άλλο φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες (ελεύθερο επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενο) δικαιούνται να ζητήσουν να γίνει η πληρωμή μέσω συστήματος άμεσων πληρωμών.

Για τους καταναλωτές η υπηρεσία IRIS είναι δωρεάν και είναι διαθέσιμη είτε στο Internet είτε στο mobile banking και ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια.

Μόνο το 41% έχει συνδεθεί

Πάντως σύμφωνα με τα στοιχεία υπολείπεται σημαντικά των 680.000 που ανέρχονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι,  ο αριθμός όσων έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής στο σύστημα αποδοχής πληρωμών μέσω του λογαριασμού τους, υπηρεσία που υποστηρίζεται από το ΙRIS της ΔΙΑΣ καθώς δεν ξεπερνούν τις 280.000.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και της ΑΑΔΕ θα λάβουν από τις τράπεζες μέχρι τέλος Ιουνίου τα ακριβή στοιχεία  για τον αριθμό όσων έχουν συνδεθεί και στη συνέχεια θα ενεργοποιήσουν τις εντολές προστίμων για όσους δεν συμμορφώθηκαν. Πάντως οι τράπεζες έχουν μειώσει τις προμήθειες κοντά στο 0,5% επί της συναλλαγής προκειμένου η υπηρεσία να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις κάρτες.

Η απόφαση

Σύμφωνα με την απόφαση που εξέδωσαν τα συναρμόδια υπουργεία ΥΠΕΘΟ και Ανάπτυξης :

  1. Οι δικαιούχοι πληρωμής αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών και μέσα πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό, όπως την υπηρεσία I.R.I.S. online payments, εφόσον:

α) Παρέχουν υπηρεσίες σε καταναλωτές ή

β) λειτουργούν με Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας

  1. Από τους δικαιούχους πληρωμής εξαιρούνται:

α) Τα άτομα με αναπηρία όρασης με ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω

β) τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης προϊόντων (αυτόματοι πωλητές) μέχρι και την 31.12.2024.

  1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, ορίζονται:

α) Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης και

β) οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας.

  1. Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση συμπληρώνουν και διαβιβάζουν σχετική έκθεση ελέγχου προς τις αρμόδιες αρχές για τη βεβαίωση παραβάσεων και επιβολής προστίμων.
  2. Οι αρμόδιες αρχές συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.

  3. Οι δικαιούχοι πληρωμής  δηλώνουν ηλεκτρονικά έναν ή περισσότερους επαγγελματικούς λογαριασμούς στο διαδικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. με τη χρήση των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν οι χρήστες για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός προθεσμίας ενός μήνα από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας

  4. Στον επαγγελματικό λογαριασμό αποδέχονται συναλλαγές που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής όπως, ενδεικτικά, μέσα πληρωμής με κάρτα, εντολές άμεσης χρέωσης, μεταφορές πίστωσης, πάγιες εντολές, καθώς και συναλλαγές με μετρητά. Οι συναλλαγές που διενεργούνται μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού αφορούν αποκλειστικά την εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υπόχρεου.

  5. Δήλωση ίδιου επαγγελματικού λογαριασμού από διαφορετικούς δικαιούχους πληρωμής δεν επιτρέπεται και η Α.Α.Δ.Ε. προβαίνει σε απενεργοποίηση των λογαριασμών.

  6. Σε όποιον δεν προχωρήσει στη σύνδεση με το IRIS επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός 30 ημερών από την κοινοποίησή της. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

  7. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου μειώνεται στο ήμισυ αν:

α) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.

β) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο προκύπτει η χρήση τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών, μέσων πληρωμής με κάρτα και μέσων πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό.

  1. Για μη δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού, επιβάλλεται στους υπόχρεους διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για όσους αναζητούν δουλειά σε τουρισμό και εστίαση

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά σε αντίστοιχες ειδικότητες. Η πλατφόρμα jobmatch.dypa.gov.gr απευθύνεται στις επιχειρήσεις και η εφαρμογή JOBmatch σε όσους αναζητούν εργασία. 

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή:

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και «αναζητούν υπάλληλο» άμεσα, από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά:

  • Ειδικότητα
  • Επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη)
  • Ημερομηνία έναρξης εργασίας
  • Εύρος μισθού

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch, που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως ενδεικτικά: 

  • Επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν 
  • Ωράριο 
  • Περιοχή
  • Εύρος μισθού 
  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δουν άμεσα ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης. Έτσι, η διαδικασία εύρεσης υπάλληλου, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δήλωσε ότι: «Με τη νέα εφαρμογή JOBmatch κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη διασύνδεση των εργαζομένων με τους εργοδότες. Η νέα αυτή καινοτόμος υπηρεσία ξεκινά από τον τουρισμό και την εστίαση, δύο σημαντικούς κλάδους για τη χώρα, στους οποίους καταγράφεται αυξημένη ανάγκη για προσωπικό. Επιβεβαιώνουμε έμπρακτα πως η ΔΥΠΑ πλέον δεν δίνει μόνο επιδόματα αλλά δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης στους συμπολίτες μας. Αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες της. Με ενεργές δράσεις απασχόλησης, μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά το ποσοστό ανεργίας και να στηρίζουμε την αγορά εργασίας. Συνεχίζουμε».

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε: «Η ΔΥΠΑ «ρίχνει στη μάχη» ένα ακόμα καινοτόμο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων που ψάχνουν για εργαζόμενους με όσους ψάχνουν για δουλειά. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εύρεση προσωπικού και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Το JOBmatch φέρνει, κυριολεκτικά, στα χέρια των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων τη δυνατότητα να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζουν χωρίς καμία διαμεσολάβηση, σε λίγα μόνο λεπτά, αν θα προχωρήσουν σε συνέντευξη εργασίας. Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό της ΔΥΠΑ, την αναβάθμιση της εργαλειοθήκης μας και τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών ώστε να ενισχύσουμε τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας». 

Σημειώνεται ότι η χρήση της πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις λειτουργεί αποκλειστικά μέσω browser. Μπορούν να κάνουν είσοδο και εγγραφή μέσω browser από σταθερό υπολογιστή, tablet ή smartphone και η πλατφόρμα λειτουργεί από όλους τους browser  (Chrome, Firefox, Safari, Edge, κ.λπ.).

Για οδηγίες χρήσης και περισσότερες πληροφορίες: 

https://JOBmatch.dypa.gov.gr/ 

www.dypa.gov.gr/JOBmatch 

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

POS | Μέχρι πότε μπορεί να γίνει η διασύνδεση με τις ταμειακές μηχανές

Προθεσμία μέχρι τις 10 Ιουνίου έχουν για να διασυνδέσουν τις ταμειακές μηχανές τους και τα POS 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση ενός από τα δύο.

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται σε 7.600 επιχειρήσεις, καθώς οι συγκεκριμένες παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Με απόφαση Πιτσιλή η παράταση

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, πήρε παράταση η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos.

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορούν να δουν τους συνδυασμούς ταμειακού συστήματος και τερματικού POS, που διασυνδέονται με επιτυχία, ώστε να προβούν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια του κατάλληλου και με ετοιμότητα διασύνδεσης ταμειακού συστήματος με το Μέσο Πληρωμής, που διαθέτουν, ή αντιστρόφως, ανάλογα με την επιλογή τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en