Εξοργισμένοι οι αγρότες εξαιτίας της νέας διακοπής του αρδευτικού έργου στο κάμπο του Νέστου (Video)
Εξοργισμένοι είναι οι αγρότες στο Δήμο Νέστου εξαιτίας της νέας διακοπής του αρδευτικού έργου που πρόκειται να κατασκευαστεί στην πεδιάδα του Νέστου. Όπως ενημερώθηκαν, το έργο διακόπτεται εξαιτίας της καταγγελίας του προέδρου του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Μάνου Κουτράκη. Ο κύριος Κουτράκης στην καταγγελία του αναφέρει μεταξύ άλλων, πως κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του αρδευτικού έργου δημιουργούνται σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην προστατευόμενη περιοχή του δικτύου natura 2000. Οι αγρότες της περιοχής του Νέστου επισκέφθηκαν σήμερα το πρωί τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θεόδωρο Μαρκόπουλο ζητώντας την παρέμβαση της αντιπεριφέρειας ώστε να συνεχιστεί το έργο.