Εξ’ αποστάσεως η εξεταστική των φοιτητών σε όλα τα τμήματα του ΑΠΘ | Οι σκέψεις σε άλλα ΑΕΙ
Εξ αποστάσεως οι εξετάσεις σε όλα τα τμήματα του ΑΠΘ -Οι σκέψεις σε άλλα ΑΕΙ
Εξεταστική Φοιτητών: Ηλεκτρονικά και εξ αποστάσεως θα γίνει η αξιολόγηση των φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε όλα τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου, σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος, που συνεδρίασε σήμερα μέσω τηλεδιάσκεψης.
Η απόφαση δεν εξαιρεί κανένα Τμήμα, καθώς φυσική παρουσία φοιτητών προβλέπεται μόνο σε εργαστήρια και κλινικές, όπου αυτή κρίνεται απολύτως αναγκαία.
«Οι τρόποι και οι μέθοδοι της εξέτασης συζητήθηκαν από το σώμα και θα εξειδικευτούν τις αμέσως επόμενες μέρες από κάθε τμήμα ξεχωριστά», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρύτανης του ΑΠΘ, καθ. Νίκος Παπαϊωάννου, υπογραμμίζοντας πως η απόφαση της Συγκλήτου ελήφθη «θεωρώντας ότι βρισκόμαστε σε μία έκτακτη περίοδο, επ’ ουδενί όμως δεν είναι δυνατόν στο μέλλον να υποκατασταθεί η εκπαιδευτική λειτουργία με φυσική παρουσία εντός των πανεπιστημιακών χώρων».
Σε ό,τι αφορά την ημερομηνία έναρξης και λήξης της εξεταστικής περιόδου ο κ. Παπαϊωάννου διευκρίνισε ότι «θα καθοριστεί από τα τμήματα, λαμβάνοντας υπόψη και την παράμετρο του χρόνου κατά τον οποίο οι φοιτητές παρέλαβαν τα συγγράμματα των μαθημάτων».
Πριν την έναρξη της συνεδρίασης της Συγκλήτου, εξάλλου, μέλη φοιτητικών Συλλόγων από τα Τμήματα Φυσικής, Βιολογίας, Γεωλογίας, Κτηνιατρικής, Ηλεκτρολόγων – Μηχανολόγων, Ιατρικής, Νομικής, Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ, ΤΕΦΑΑ και από τον Σύλλογο Οικοτρόφων Φοιτητών Εστιών Θεσσαλονίκης (ΣΟΦΕΘ) πραγματοποίησαν κινητοποίηση στην Πρυτανεία του ΑΠΘ, ζητώντας απαντήσεις για τον τρόπο ολοκλήρωσης του εξαμήνου, αλλά και τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων.
Με τους φοιτητές συναντήθηκε ο αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, Δημήτρης Κωβαίος, στον οποίο τα μέλη των ΔΣ των φοιτητικών συλλόγων κατέθεσαν κείμενο με τα αιτήματά τους. «Οι φοιτητικοί σύλλογοι, με συγκροτημένη παρουσία στο χώρο και παίρνοντας όλα τα μέτρα προστασίας, διεκδίκησαν με τη σημερινή κινητοποίησή τους συγκεκριμένες απαντήσεις γύρω από την ανάγκη να καθοριστεί άμεσα ο χρόνος και ο τόπος διεξαγωγής της εξεταστικής, να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να μη χαθεί κανένα μάθημα, εργαστήριο ή πρακτική για κανέναν φοιτητή, να γίνει η εαρινή εξεταστική και διπλή εξεταστική τον Σεπτέμβρη για όλους τους φοιτητές», δήλωσε η φοιτήτρια Άννα- Μαρία Ηλίου.
«Ήδη οι φοιτητές όλο αυτό το διάστημα με τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πραγματικά εκρηκτικά προβλήματα, τα οποία καθιστούν αδύνατη τη παρακολούθηση για πολλούς από εμάς. Τα προβλήματα αυτά είναι σίγουρο πως θα ενταθούν το επόμενο διάστημα ειδικά στην εξεταστική», ανέφερε ο Δημήτρης Περδίκης, μέλος του ΔΣ του Φοιτητικού Συλλόγου Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών και της Πανελλαδικής Γραμματείας του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών.
Ο κ. Κωβαίος τόνισε πως τα συγγράμματα θα δοθούν στους φοιτητές το αργότερο μέχρι τις 10 Ιουνίου ενώ δεσμεύτηκε πως θα υπάρξει μέριμνα για φοιτητές που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Η εξεταστική θα ξεκινήσει στις 17 Ιουνίου.
Οι σκέψεις σε άλλα ΑΕΙ
Πανεπιστήμιο Αθηνών
Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν έχει ληφθεί μια κοινή απόφαση. Ο πρύτανης Θάνος Δημόπουλος λέει στα «ΝΕΑ» ότι θα δοθεί η δυνατότητα πολλαπλών τρόπων εξέτασης, προφορικής ή και γραπτής, με ανώτερο αριθμό φοιτητών ανά αμφιθέατρο.
Πολυτεχνείο
Ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το οποίο πρώτο ξεκίνησε πλήρες πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των φοιτητών του με την έναρξη της καραντίνας, αναφέρει ότι απόφαση για συγκροτημένη ηλεκτρονική εξεταστική σε όλο το ίδρυμα δεν έχει ληφθεί. «Είναι σοβαρό θέμα η ακεραιότητα της διαδικασίας» αναφέρει.
«Σε μερικά μαθήματα, με μικρό αριθμό εξεταζομένων, όπως μαθήματα επιλογής ή μαθήματα μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, είναι δυνατόν να γίνει εξ αποστάσεως εξέταση με διασφάλιση ακεραιότητας, όπως, επί παραδείγματι, εξεταζόμενος και εξεταστής να είναι online και σε πλήρη (οπτική, ακουστική) επικοινωνία. Μια τέτοιου τύπου εξέταση συνήθως προϋποθέτει ότι έχει προηγηθεί, στη διάρκεια του εξαμήνου, εκπόνηση εργασίας ή κάτι συναφές που συνεισφέρει στην οικοδόμηση του τελικού βαθμού του μαθήματος, την οποία συμπληρώνει η τελική (προφορική / εξ αποστάσεως) εξέταση» αναφέρει.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας που τα μαθήματα από την πρώτη στιγμή καλύφθηκαν στο σύνολο τους μέσω τηλεκπαίδευσης, η ολοκλήρωσή τους θα γίνει μέσα στον αρχικό προβλεπόμενο χρόνο. Όπως εξηγεί στην “ΜτΚ” ο Στέλιος Κατρανίδης, πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, τα μαθήματα θα λήξουν ακριβώς την ημερομηνία που ήταν προγραμματισμένη πριν από την εμφάνιση του κορονοϊού, δηλαδή την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου, ενώ η απουσία εργαστηριακών και κλινικών μαθημάτων, στο σύνολο σχεδόν των Σχολών, επιτρέπει την διεξαγωγή χωρίς προβλήματα της εξεταστικής περιόδου. «Ξεκινήσαμε νωρίς τη σύγχρονη μορφή τηλεκπαίδευσης και καλύψαμε όλη την ύλη των μαθημάτων. Σ’ αυτό μας βοήθησε το ότι στο σύνολό τους τα μαθήματα δεν απαιτούν εργαστηριακές ή κλινικές ασκήσεις. Με τον ίδιο τρόπο θα προχωρήσουμε στην εξεταστική περίοδο. Περιμένουμε τις ανακοινώσεις του υπουργείου και παράλληλα προχωράμε στον δικό μας σχεδιασμό. Η εξεταστική θα αρχίσει κανονικά στις αρχές Ιουνίου, είτε μέσα από την ηλεκτρονική εξέταση, όπως ειδικά διαμορφωμένα κουίζ στον υπολογιστή, είτε προφορική εξέταση μέσω υπολογιστή. Θα εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες, ενώ θα εξαπλώσουμε χρονικά την εξεταστική περίοδο από 3 μέχρι 5 εβδομάδες. Παράλληλα, αν κριθεί απαραίτητο θα κάνουμε εξετάσεις και το Σάββατο».
Όπως τονίζει ο κ. Κατρανίδης, όλες οι αποφάσεις θα παρθούν σε συνεννόηση της Πρυτανείας με τους προέδρους των τμημάτων, ενώ όπου απαιτηθεί φυσική παρουσία θα γίνει τηρώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. « Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας θα αποφασίσει τα επόμενα βήματα σε συνεννόηση με τους προέδρους των τμημάτων. Μέσα στην εβδομάδα έχουμε προγραμματίσει τηλεδιάσκεψη με τους προέδρους των τμημάτων προκειμένου να οριστούν οι βασικοί άξονες καθώς περιμένουμε και τις απόψεις των καθηγητών. Αν παραστεί ανάγκη για φυσική παρουσία θα γίνει με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Στο Πανεπιστήμιο μας καταγράφεται σε ορισμένα μαθήματα εξαιρετικά μεγάλος αριθμός φοιτητών, περίπου 600-700 φοιτητές σε ορισμένα εξεταζόμενα μαθήματα, ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός, γεγονός που δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί με εργασίες αλλά και με προφορική εξέταση. Σε κάθε περίπτωση θα εξετάσουμε όλες τις επιλογές και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικές μεθόδους στα μεγάλα ακροατήρια θα πάμε σε φυσική παρουσία» τονίζει ο κ. Κατρανίδης.
ΕΑΠ
Στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ο πρόεδρος της Δ.Ε. Οδυσσέας Ζώρας λέει ότι το ίδρυμά του μπορεί να πει με ασφάλεια στους 40.000 φοιτητές του ότι οι εξετάσεις θα γίνουν κανονικά και χωρίς αναστάτωση, και μάλιστα «ηλεκτρονικές εξετάσεις σε 368 θεματικές ενότητες μέσα από τις σύγχρονες πλατφόρμες του και με την εξασφάλιση τόσο της αξιοπιστίας της διαδικασίας όσο και της ασφάλειας των φοιτητών και φοιτητριών του». Οπως εξηγεί, οι φοιτητές θα εξεταστούν από τον χώρο που θα επιλέξουν. Ο αδιάβλητος χαρακτήρας των εξετάσεων θα εξασφαλιστεί με μια αρχική ταυτοποίηση των φοιτητών και φοιτητριών μέσω της σύνδεσής τους με κάμερα και ήχο και στη συνέχεια με μεθόδους αποφυγής της δυνατότητας αντιγραφής. Παράλληλα, όπου υπάρξουν γραπτές εξετάσεις, αυτές θα ελεγχθούν από το σύστημα που έχει το ΕΑΠ για τον πλαγιαρισμό (αντιγραφή). Μ’ αυτές τις μεθόδους το ΕΑΠ θα διενεργήσει τις εξετάσεις των φοιτητών/τριών του στο διάστημα από 6 Ιουνίου έως 31 Ιουλίου. Πηγή: Foititikanea.gr
Το νέο ποινολόγιο στα σχολεία που αφορά μαθητές και γονείς
Τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, επιφέρουν νέες ποινές που δεν αφορούν μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, οι οποίοι θα αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους.
Οι νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και μεταξύ άλλων προβλέπουν, την επιστροφή της πενθήμερης αποβολής, καθώς και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τις περιπτώσεις μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή
Η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:
1) Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία εντός της σχολικής μονάδας κατάλληλων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων.
2) Τα παιδαγωγικά μέτρα που δύνανται να εφαρμοστούν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών/τριών που παρουσιάζουν αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικής μονάδας, κατά τον λόγο αρμοδιότητας του καθενός εκπαιδευτικού οργάνου, είναι τα ακόλουθα: α) προφορική παρατήρηση, β) επίπληξη, γ) ωριαία απομάκρυνση, δ) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες, ε) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες, στ) αποκλεισμός από πάσης φύσεως δράσεις, εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές εκδρομές/επισκέψεις/μετακινήσεις που διοργανώνει το σχολείο, σωρευτικώς ή διαζευκτικώς, εντός του τρέχοντος σχολικού έτους, ζ) αλλαγή τμήματος και η) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Τα παραπάνω μπορούν να ισχύουν παράλληλα με τις δράσεις παιδαγωγικής μορφής, τις οποίες προτείνει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ ουσών, σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλεπόμενα παιδαγωγικά μέτρα δεν εφαρμόζονται κατά την αναφερόμενη ως άνω σειρά, ενώ η λήψη τους θα πρέπει να κρίνεται, κάθε φορά (ad hoc), κατάλληλη και αναγκαία για την επίτευξη του επιδιωκόμενου παιδαγωγικού σκοπού. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής τμήματος αποφασίζεται σε περιπτώσεις σοβαρών και επαναλαμβανόμενων παραπτωμάτων του/της μαθητή/τριας, τα οποία έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
Την αλλαγή τμήματος την επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών για παιδαγωγικούς λόγους, συντάσσοντας προς τούτο πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό – απόφαση. v) Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται σε εξαιρετικά αποκλίνουσα/ ες συμπεριφορά/ές ή επαναλαμβανόμενες αποκλίνουσες συμπεριφορές, ιδίως σε εκείνες που περιγράφονται στο άρθρο 4 του ν. 5029/2023 (Α’ 55), καθώς και για τη φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών.
Ποινές για γονείς
Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο μαθητή, ο τελευταίος ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του ή τον ίδιο αν είναι ενήλικος. Πιο συγκεκριμένα, το αρμόδιο όργανο, καθορίζει το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης και σε περίπτωση αποδοχής, οι γονείς/κηδεμόνες ή οι μαθητές, αν είναι ενήλικες, καταβάλλουν το ως άνω ποσό, ενώ, σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.
Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται με πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό- απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών κατόπιν γνώμης του Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ισχύει από το σχολικό έτος εντός του οποίου επεβλήθη και ο μαθητής δεν μπορεί να μετεγγραφεί-επανεγγραφεί εφεξής και για κανένα επόμενο σχολικό έτος στην ίδια σχολική μονάδα από την οποία απομακρύνθηκε. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις έλλειψης αντίστοιχης σχολικής μονάδας στον ίδιο ή όμορο Δήμο ή αντίστοιχου τομέα ή αντίστοιχης ειδικότητας σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή της ανάγκης μετακίνησης σε άλλο νησί.
Η διαδικασία που ακολουθείται για τη λήψη απόφασης αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος είναι η ακόλουθη:
Τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήψη της απόφασης, ενημερώνονται εγγράφως οι γονείς ή κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, και καλούνται σε ακρόαση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Στην έγγραφη ενημέρωση, αναφέρεται ο τόπος, η ημέρα, η ώρα της ακρόασης και προσδιορίζεται το αντικείμενο του μέτρου και οι λόγοι που αιτιολογούν την εφαρμογή του.
Ο/Η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος/η ή ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της, έχουν δικαίωμα να λάβουν πλήρη γνώση της υπόθεσης. Στη συνεδρίαση έχουν δικαίωμα να παρίστανται ο/οι κηδεμόνας/ες του/ της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, καθώς και το προεδρείο της Μαθητικής Κοινότητας του τμήματός του/της και το προεδρείο του Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου, τα οποία καλούνται υποχρεωτικά για να:
α) καταθέσουν τις απόψεις τους β) παράσχουν τυχόν εξηγήσεις και στη συνέχεια αποχωρούν στο σύνολό τους. Για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών συντάσσεται πρακτικό-απόφαση από τον γραμματέα που επικυρώνεται από τον/την Πρόεδρο του Συλλόγου, στο οποίο πρέπει να μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών καθώς και ο τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης.
Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την πλειοψηφία των παρόντων μελών, ενώ στο πρακτικό καταχωρίζονται και οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Επίσης, πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχόν προηγούμενες περιπτώσεις για τον/τη συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και στα παιδαγωγικά μέτρα που ενδεχομένως λήφθηκαν πριν την υιοθέτηση του ως άνω παιδαγωγικού μέτρου. Η απόφαση της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν ανακοινώνεται δημόσια. Ο Διευθυντής/ Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα, στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.
Πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει σχολική μονάδα που λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα στην οποία θα πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή μετά την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.
Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
ΔΥΠΑ | Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων για την πρόσληψη προσωπικού στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Αναρτήθηκαν σήμερα, Τετάρτη 17 Απριλίου 2024, στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση για την πρόσληψη προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την υλοποίηση της δράσης «προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης της χρονικής περιόδου 2023-2024» για τη στελέχωση των ενταγμένων στη δράση βρεφονηπιακών σταθμών της ΔΥΠΑ, σύμφωνα με τη ΣΟΧ2 /2023.
Οι οριστικοί πίνακες διαμορφώθηκαν, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα των υπ΄ αρ. 200/2024 και 229/2024 αποφάσεων του ΑΣΕΠ.